Welcome - välkommen

Welcome to my blog, please leave a comment so I know you have paid me a visit.

If you want to have a look at my old blog, http://honeysuckle.bloggsida.se/ you're welcome.

Have a nice day, Gunilla


Välkommen till min blogg, var vänlig och lämna en kommentar så jag vet att du har besökt mig.

Du kan också besöka min gamla blogg, http://honeysuckle.bloggsida.se/

Ha en bra dag önskar Gunilla















torsdag 6 maj 2010

Magnolia #53

A challenge from Magnolia.blogspot.com, Bev's sketch. I missed the dead-line with 22 minutes beacause I got a visitor and we went for tea!!
Well I've painted the Magnolia stamp with promarkers. pearl maker round the paper where I glued her after I've cut her out. Distressed most of the papers, ribbon and flowers from the stash and the letters from my brand new alfabeth "Rollerskate". The red shoe has glaze on it.

3 kommentarer:

  1. Synd att du missade tiden, men förstår ju varför. Snyggt kort.

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du missade, har hänt mig också att jag missat med bara en kort stund. Lite tråkigt men å andra sidan är det ju ändå roligt att göra kort utefter vissa kriterier så helt misslyckat blev det säkert inte ;) Och vacker blev den också :)

    Andra som bloggar med blogspot kan lägga till ett alternativ för kommentatorer som heter Name/URL eller något liknande... Tänkte bara på de stackare som kanske inte är med i något av alternativen och skulle vilja skriva till dig.. ville bara uppmmärksamma dig på den saken :)

    Kram // Nanna

    SvaraRadera
  3. har försökt ta bort den haken men vet inte om jag lyckats
    Gunilla

    SvaraRadera