Welcome - välkommen

Welcome to my blog, please leave a comment so I know you have paid me a visit.

If you want to have a look at my old blog, http://honeysuckle.bloggsida.se/ you're welcome.

Have a nice day, Gunilla


Välkommen till min blogg, var vänlig och lämna en kommentar så jag vet att du har besökt mig.

Du kan också besöka min gamla blogg, http://honeysuckle.bloggsida.se/

Ha en bra dag önskar Gunilla















onsdag 9 juni 2010

Secret Crafter #86

Kockmössan är lackad med Diamond glaze för att få den upphöjda effekten.
This card is made for a challenge from the Secret Crafter Saturday Challenge #86 and is from a sketch from Jane.



3 kommentarer:

  1. Gorgeous card Gunilla, adorable image and fab colours.
    luv
    Debby

    SvaraRadera
  2. Snygga färger som vanligt, Kul att du har testat glazen det blev ju bra.KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Kjempe fint kort:-)
    Tusen takk for kommentar i bloggen min.
    Legger meg til som følger.
    Klem Tone

    SvaraRadera