Welcome - välkommen

Welcome to my blog, please leave a comment so I know you have paid me a visit.

If you want to have a look at my old blog, http://honeysuckle.bloggsida.se/ you're welcome.

Have a nice day, Gunilla


Välkommen till min blogg, var vänlig och lämna en kommentar så jag vet att du har besökt mig.

Du kan också besöka min gamla blogg, http://honeysuckle.bloggsida.se/

Ha en bra dag önskar Gunilla















tisdag 1 mars 2011

Sugar Nellie #54


After Lilian's sketch and the theme is "clean & Simple".
A gorgeus sketch and lovely papers from Wisteria, primrose and sundial and from Cappella, dolce. Flowers from the stash, leaves from a punch, brads in the middle to keep the flowers and of course on of my Manga Girl, sitting, painted with pro markers. And I've used a border punch too.

3 kommentarer:

  1. Lovely lovely card! Thanks for joining the Sugar Bowl Challenge! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort, hoppas jag blir färdig att göra denna utmanningen. KRAM Johanna

    SvaraRadera
  3. Lekkert kort Gunilla! Tusen takk for at du deltar på The Sugar Bowl! Ha en fin uke og håper du deltar på neste utfordring som kommer torsdag :)

    SvaraRadera