Welcome - välkommen

Welcome to my blog, please leave a comment so I know you have paid me a visit.

If you want to have a look at my old blog, http://honeysuckle.bloggsida.se/ you're welcome.

Have a nice day, Gunilla


Välkommen till min blogg, var vänlig och lämna en kommentar så jag vet att du har besökt mig.

Du kan också besöka min gamla blogg, http://honeysuckle.bloggsida.se/

Ha en bra dag önskar Gunilla















måndag 1 juli 2013

Bröllopskort Emmy & Daniel

Bröllopskort till Emmy & Daniel som gifter sig nästa lördag
Stämpel från Magnolia, målad med pro markers
försökt hålla mig i grå nyanser
Kortet är 15x15cm och präglade
ringarna från Panduro är i guld
hjärtat och hörnan är i silver
blommorna är vita med silver glitter stickles 
två gröna löv och silver pärlband
hennes krona ska vara av guld
men det ser jag nu att jag missat
ska omedelbart åtgärda det

Inuti är det ett vitt hjärta utstansat på grått papper

1 kommentar:

  1. Många härliga kort du gjort, det blir nästan som 3d effekt med kyrkporten snyggt.
    Kram Johanna

    SvaraRadera